mercoledì 21 dicembre 2011

POESIA DIALETTALE SENZA TITOLO

riccardo2.co: Ciente parole nun fanno nu discurso,
a vote stanno là, senza trase fora e chisto core,
nun saccattano co n’aggettivo, na virgulella,
e fa cumpagnia.
Nata vota so parole forte, ca si e dice na vota,
nisciuno i pote scurdà.
Cierte matine m’esciono i parole, ca addorano
o gusto do o caffè e Napule,
chille ca m’esciono,a notte, sono i chiu
doce pecche marricuordano l’ammore mio,
l’amici, e tutte a vita mia.
Ma e parole chiu vollente so chelle, e quanno pienso a te
so chille paorle che quanno te veco, non saccio dì,
nun te saccio accarezza co sti parolle mie,
sti parolle l’aggia penzate pe nu iuorne,
quanno me si venuta a mente tu,
me le so scritte, preparate, l’aggia pienzate,
ca potissero fa piacere a tè.
Buone feste amica mia.
Mierte scrivo nun o saccio che mi piglia,
caggia a fa, mò nun vogliu chiù parlà.

Nessun commento:

Posta un commento